2 nr. af Digital FOTO + 100 Tips & kurser til billedredigering
2 nr. af Digital FOTO
+ 100 Tips & kurser til billedredigering
Skjul

2 nr. af Digital FOTO
+ 100 Tips & kurser til billedredigering
– Spar 425 kr.

49 kr.
+ 49 kr. i porto og eksp. I alt 98 kr.
Spar 425 kr.!
  1. 2 nr. af Nordens største fotoblad
  3. Ubegrænset digital adgang til Digital FOTO via Wype Appen
  4. Ingen binding

100 Tips & kurser til billedredigering

Lær Photoshop og Lightroom allerede i dag.

Holdet bag Nordens største magasin om foto er nu ude med en helt ny bog om billedredigering. Med de 144 overskuelige sider i hånden kan du nemt bringe dine billeder til helt nye højder takket være de udførlige trin for trin-vejledninger, hvor vi viser vi dig, hvordan du bruger de tre programmer Photoshop, Lightroom og Elements.

Bogens 100 tips og kurser er skrevet til såvel nybegyndere som de mere øvede, og der er noget til alle niveauer. Se fx hvordan du styrker farverne, gør dine billeder skarpere og laver fantastiske effekter, der får dine billeder op i professionelle højder.

Sammen med bogen får du et gemmeark med de vigtigste tastaturgenveje, så du kan gøre billedbehandlingen sjovere og mere effektiv.

Værdi: 299,-

+ Adgang til Fordelszonen

Masser af ekstra digitalt indhold til dig som abonnent:
• Gratis adgang til over 400 videoer om fotografering og billedbehandling.
• Programmer og apps, der gør det sjovere at være fotograf og styrker dine billeder.
• Objektivguider, e-bøger om fotografering og eksklusivt ekstramateriale.
• Testbilleder fra alle anmeldte kameraer komplet med vores dom.
• Eksperternes billedjusteringer til Photoshop og Lightroom, der sikrer dig pletskud hver gang.

Andre tilbud fra Digital FOTO

Se alle tilbud fra Digital FOTO

5
33%
4
52%
3
13%
2
1%
1
1%

2 nr. af Digital FOTO
+ 100 Tips & kurser til billedredigering

49 kr.
+ 49 kr. i porto og eksp. I alt 98 kr.
Spar 425 kr.!