2 nr. af Digital FOTO + Professionel kikkert
2 nr. af Digital FOTO
+ Professionel kikkert
Skjul

2 nr. af Digital FOTO
+ Professionel kikkert
– Spar 976 kr.

49 kr.
+ 49 kr. i porto og eksp. I alt 98 kr.
Spar 976 kr.!
  1. 2 nr. af Nordens største fotoblad
  3. E-bogen "Guide til naturfoto"
  4. Ubegrænset digital adgang til Digital FOTO via Wype Appen
  5. Ingen binding

Kraftig kikkert til fotografen

Med en god kikkert kan du nemt spotte alle motiver som fx fugle på lang afstand.

Kikkerten fra Mitilux er netop kommet i en ny og stærkt forbedret version. Den forstørrer 8x, så du kan opdage dyr og andre motiver på afstande, som dine øjne aldrig ville kunne klare uden hjælp. Med en objektivdiameter på 40 mm er kikkerten også lysstærk, så den kan bruges i tusmørket. Den er gummiarmeret, har indbygget beskyttelse af frontlinserne og kan justeres til brug både med og uden briller. Der er gevind, så du kan montere den på dit kamerastativ for et helt roligt udsyn, og så får du med Mitilux 8X40 en robust følgesvend med fokusknap og et synsfelt på intet mindre end 149 meter på 1000 meters afstand. Kompakt design sikrer, at kikkerten nemt kan være i kameratasken.

Taske, rem og linsebeskyttere medfølger.

Størrelse: 180 mm x 55 mm  x 145 mm

Vægt: 727 g

Værdi: 850,-

Meget mere i Fordelszonen
e-bog “Guide til naturfoto”

Som abonnent på Digital FOTO får du masser af digitalt fotostof i Fordelszonen på digitalfoto.dk. Her kan du se mere end 400 videoer, der gør dig bedre til billedredigering, og som giver dig tips og inspiration til at tage flotte fotos. Du får også testbilleder, software og meget mere, og vi lægger løbende nyt indhold ud til dig. Vi har netop lavet en ny e-bog om naturfoto, som abonnenter kan hente i Fordelszonen. I bogen får du blandt andet tips til at komme tæt på dyrene og til flotte landskabsbilleder, og så får du inspiration fra nogle af Nordens bedste fotografer.

Andre tilbud fra Digital FOTO

Se alle tilbud fra Digital FOTO

5
33%
4
52%
3
13%
2
1%
1
1%

2 nr. af Digital FOTO
+ Professionel kikkert

49 kr.
+ 49 kr. i porto og eksp. I alt 98 kr.
Spar 976 kr.!